جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات سایت
    • نرم افزارهای شرکت Eskoداغ
    • استاندارد‌های چاپ و طراحی
    • طراحی بسته بندی
    • بسته بندی
    • مدیریت رنگ
    • کنترل کیفیت
    • قالب سازی
    • کلیشه سازی
    • سیلندرسازی
    • چاپ افست
    • چاپ فلکسو
    • چاپ روتوگراور
    • معرفی سخت‌افزارهای چاپ و مدیریت رنگ
  • محصولات و آموزش‌هاداغ
    • آموزش گروهی و خصوصی
      • آموزش نرم افزارهای شرکت اسکو
      • لیتوگرافی در چاپ افست
      • مدیریت رنگ در چاپ
      • دوره نظارت بر چاپ مخصوص شرکت‌های تولیدی
      • دوره کنترل کیفیت از طراحی تا چاپ
      • آموزش طراحی ساختار با آرتیوس‌کد
    • آموزش نرم افزارهای Esko
      • ArtiosCAD برای طراحان بسته‌بندی
      • ArtiosCAD برای قالب‌سازی‌ها
      • آموزش Esko Studio
      • آموزش DeskPack for AI
      • آموزش DeskPack for PS
      • آموزش ArtPro Plus
      • آموزش Store Visualizer
      • آموزش برنامه Cape Pack
      • آموزش Plato
      • فایل های سه بعدی مخصوص نرم افزارهای اسکو
    • آموزش های چاپ فلکسو
      • آماده سازی فایل برای چاپ کارتن به روش فلکسو
      • آماده سازی فایل برای چاپ لیبل به روش فلکسو و افست
    • آموزش های مدیریت رنگ
      • آموزش مدیریت رنگ در چاپ
      • آموزش مدیریت رنگ در نرم افزارهای گرافیکی
      • آموزش کار با دستگاه Techkon Spectrodens
      • کروسازی و پروفایل سازی برای چاپ
    • آموزش های چاپ افست
      • آماده سازی فایل برای چاپ روی قوطی آلومینیومی – افست خشک
      • آموزش برنامه ادوبی آکروبات برای چاپ و بسته بندی
      • آموزش فرم بندی کتاب و مجله با ایندیزاین
      • فرم‌ بندی کتاب و مجله با نرم ‌افزار پرپس ، دستی و اتوماتیک
    • آموزش‌ لیتوگرافی و پیش از چاپ
      • آموزش ویدیویی لیتوگرافی و مسایل مربوط به پیش از چاپ
      • آموزش ویدیویی ترام شناسی و کار عملی با ریپ
      • کروسازی و پروفایل سازی برای چاپ
    • آموزش بسته بندی
      • آموزش طراحی ساختار بسته‌بندی در نرم افزار الستریتور
    • نرم افزارهای تخصصی چاپ
      • نرم افزار پروف گیری GMG ColorProof
      • مرکب سازی دیجیتال با Ink Formulation
      • کنترل فرآیند چاپ با PressSign
      • ColorGate ProductionServer | ProofGate | FilmGate
    • کتابچه‌های آموزشی
    • آموزش‌های رایگان
  • فایل‌های دانلودی و پادکست‌هاجدید
    • پادکست‌ های صوتی درباره چاپ و بسته‌ بندی
    • PrintMagTV
    • دانلود فایل‌های پی دی اف
    • دانلود فایل‌های وکتور
    • دانلود فونت انگلیسی
    • دانلود فایل‌های سه بعدی
    • دانلود فونت فارسی
  • راهنمای سایت
    • روش نصب لایسنس آموزش‌ها
    • معرفی ویدیویی دوره‌ها
    • حمیدرضا پیوندی (درباره من )
    • ارسال اطلاعات تماس من
    • مشاوره تلفنی
    • تعرفه اسپانسرینگ
آموزش چاپ و نرم افزارهای تخصصی بسته‌بندی

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام

اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد.

آموزش چاپ و نرم افزارهای تخصصی بسته‌بندی
  • مقالات سایت
    • نرم افزارهای شرکت Eskoداغ
    • استاندارد‌های چاپ و طراحی
    • طراحی بسته بندی
    • بسته بندی
    • مدیریت رنگ
    • کنترل کیفیت
    • قالب سازی
    • کلیشه سازی
    • سیلندرسازی
    • چاپ افست
    • چاپ فلکسو
    • چاپ روتوگراور
    • معرفی سخت‌افزارهای چاپ و مدیریت رنگ
  • محصولات و آموزش‌هاداغ
    • آموزش گروهی و خصوصی
      • آموزش نرم افزارهای شرکت اسکو
      • لیتوگرافی در چاپ افست
      • مدیریت رنگ در چاپ
      • دوره نظارت بر چاپ مخصوص شرکت‌های تولیدی
      • دوره کنترل کیفیت از طراحی تا چاپ
      • آموزش طراحی ساختار با آرتیوس‌کد
    • آموزش نرم افزارهای Esko
      • ArtiosCAD برای طراحان بسته‌بندی
      • ArtiosCAD برای قالب‌سازی‌ها
      • آموزش Esko Studio
      • آموزش DeskPack for AI
      • آموزش DeskPack for PS
      • آموزش ArtPro Plus
      • آموزش Store Visualizer
      • آموزش برنامه Cape Pack
      • آموزش Plato
      • فایل های سه بعدی مخصوص نرم افزارهای اسکو
    • آموزش های چاپ فلکسو
      • آماده سازی فایل برای چاپ کارتن به روش فلکسو
      • آماده سازی فایل برای چاپ لیبل به روش فلکسو و افست
    • آموزش های مدیریت رنگ
      • آموزش مدیریت رنگ در چاپ
      • آموزش مدیریت رنگ در نرم افزارهای گرافیکی
      • آموزش کار با دستگاه Techkon Spectrodens
      • کروسازی و پروفایل سازی برای چاپ
    • آموزش های چاپ افست
      • آماده سازی فایل برای چاپ روی قوطی آلومینیومی – افست خشک
      • آموزش برنامه ادوبی آکروبات برای چاپ و بسته بندی
      • آموزش فرم بندی کتاب و مجله با ایندیزاین
      • فرم‌ بندی کتاب و مجله با نرم ‌افزار پرپس ، دستی و اتوماتیک
    • آموزش‌ لیتوگرافی و پیش از چاپ
      • آموزش ویدیویی لیتوگرافی و مسایل مربوط به پیش از چاپ
      • آموزش ویدیویی ترام شناسی و کار عملی با ریپ
      • کروسازی و پروفایل سازی برای چاپ
    • آموزش بسته بندی
      • آموزش طراحی ساختار بسته‌بندی در نرم افزار الستریتور
    • نرم افزارهای تخصصی چاپ
      • نرم افزار پروف گیری GMG ColorProof
      • مرکب سازی دیجیتال با Ink Formulation
      • کنترل فرآیند چاپ با PressSign
      • ColorGate ProductionServer | ProofGate | FilmGate
    • کتابچه‌های آموزشی
    • آموزش‌های رایگان
  • فایل‌های دانلودی و پادکست‌هاجدید
    • پادکست‌ های صوتی درباره چاپ و بسته‌ بندی
    • PrintMagTV
    • دانلود فایل‌های پی دی اف
    • دانلود فایل‌های وکتور
    • دانلود فونت انگلیسی
    • دانلود فایل‌های سه بعدی
    • دانلود فونت فارسی
  • راهنمای سایت
    • روش نصب لایسنس آموزش‌ها
    • معرفی ویدیویی دوره‌ها
    • حمیدرضا پیوندی (درباره من )
    • ارسال اطلاعات تماس من
    • مشاوره تلفنی
    • تعرفه اسپانسرینگ
ورود به سایت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

آموزش چاپ و نرم افزارهای تخصصی بسته‌بندی > بسته بندی > انتظارات مشتری از بسته بندی چیست؟

انتظارات مشتری از بسته بندی چیست؟

۱۹/۱۰/۱۴۰۳
ارسال شده توسط حمیدرضا پیوندی
بسته بندی
انتظارات مشتری از بسته بندی چيست؟

بازدیدها: ۳۵

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مشتریان براى حل مشکل یا خواسته خود، به محصول یا خدمات شما نیاز دارند تا به نحوى که نیاز خود را برطرف کنند.
مشتریان بودجه هاى منحصر به فردی دارند که با آن می توانند یک محصول یا خدمات را خریداری کنند.

محصول یا خدمات شما باید راه حلى مناسب براى عملکردی باشد که مشتریان شما در تلاش براى برآورده کردن آن هستند.

بنابراین محصول شما باید انتظارات مشتری از بسته بندی را برآورده کند.

فهرست مطالب

palletization-01

راهنمای جامع پالت‌ بندی محصولات در چاپ و بسته‌بندی

 

چطور انتظارات مشتری از بسته بندی را برآورده کنیم؟

بسته بندى نقشى عملى دارد، اما مى تواند بیشتر گسترش یابد. بسته محصول بخش اساسى آمیخته بازاریابى است، زیرا فرصتى براى تعامل مستقیم با مشترى است.

بسته بندى محصول مى تواند تأثیرى ماندگار بر روى مشترى شما بگذارد، بنابراین داشتن ویژگی‌های مناسب می تواند وفادارى به برند را بهبود بخشد.
اگر تا به حال فکر کرده اید که مصرف کنندکان در بسته بندی چه چیزی را دوست دارند، این ۷ ویژگی‌ بسته بندى به شما بینشى در مورد ترجیحات مشتریانتان مى‌دهد.

بسته بندی - Packaging

همه چیز درباره بسته بندی | نقش اساسی بسته‌بندی در موفقیت محصول

۷ ویژگی ارزشمند بسته بندى براى مصرف کنندگان

۱. حفاظت از محصول

اولین و اصلى‌ترین انتظار مشتریان براى خرید یک بسته بندى، بسته بندى سالم و بدون نقص است. بسته ای که مخدوش، له کج، شکسته یا پاره نشده باشد.
او میخواهد مطمئن باشد که محصول داخل بسته در برابر خراب شدن، آلودگى، شکستن یا از بین رفتن به هر نوع محافظت مى‌شود و اطمینان پیدا کند که بهترین نسخه محصول را دریافت مى‌کند.

براى بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی ضد دستکاری (دارای هولوگرام) به مشتریان شما آرامش خاطر مى‌دهد که مى‌توانند هرگونه تداخل با محصول را تشخیص دهند. به همین ترتیب، بسته بندی ضد کودک (دارای علائم و قفل‌هایی که برای کودکان بازکردنش سخت باشد) نیز یک اقدام ایمنى انقلابى است که والدین از آن قدردانى مى‌کنند.

بسته بندی با اصالت با نصب هولوگرام
بسته بندی با اصالت با نصب هولوگرام

۲- درج عناوین مهم روی بسته‌بندی

یکى از مزایاى اصلى بسته بندى براى مصرف کنندگان، عناوین است که روى بسته بندى نمایش داده مى شود. حقایق ارائه شده به مصرف کننده از طریق بسته بندى اشاره دارد.
طراحان بسته بندى محصول باید خود را جاى مشتری بگذارند و در نظر بگیرند که کاربر باید چه جزئیاتی را بداند.
خریداران پرمشغله از زمانى که برندها به طور برجسته اطلاعات ارزشمندى را ارائه مى‌دهند، قدردانى مى کنند زیرا باعث صرفه جویى در وقت و تلاش ذهنى آنها مى شود.
به موارد زیر توجه کنید :

  • نام تجارى یا لوگوى شرکت شما باید در جاى مناسب و واضح وبدون تداخل باعنوان محصول قابل شناسایى باشد.
  • اگر بسته بندى محصول شما داراى یک ویژگى منحصر به فرد فروش است، مانند ارگانیک، وگان یا حلال، باید علائم آن به وضح روى بسته درج شود.
  •  عکس فریبنده و به یاد ماندنى یا درج نوع محصول که نشان دهد که انتظارى از مشترى را برآورده می‌کند.
درج عناوین مهم روی بسته‌بندی وگان - gmp حلال
درج عناوین مهم روی بسته‌بندی

۳. مندرجات و دستورالعمل ها مطابق با قوانین کشور مقصد

طراحى دقیق بسته بندى به مصرف کنندکان نحوه استفاده صحیح از محصول را براى بهترین نتایج آکاه مى کند. به عنوان سازنده، شما مى خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما تجربه اى روان و دلیذیر با محصول شما دارند. مندرجات یا دستورالعمل هاى جاپ شده روى بسته بندى محصول یکی از ویزکى های ضرورى براى مصرف کنندکان است.

در اینجا دستورالعمل هایى وجود دارد که ممکن است  بخواهید بسته به نوع محصول، در دستورالعمل هاى بسته قرار دهید:

  • مشخص بودن وزن محصول واضح و خوانا
  • مشخص بودن قیمت محصول واضح و خوانا
  • درج تاریخ تولید و مصرف در محل مناسبى از بسته بندى
  • مقدار توصیه شده براى استفاده یا مصرف براى بهترین نتیجه
  • محصولات براى چه کَروه سنى مناسب هستند
  • دفعات ایمن استفاده و هرکونه منع مصرف نادرست
  • نحوه نگهداری محصول و در چه دمایی
  • نحوه استفاده و دستور یخت ( براى مواد غذایى )
  • درج علایم مهم تولید
  • اطلاعات تماس خدمات مشترى، از جمله شماره تلفن رایکان، وب سایت وآدرس
درج مندرجات و دستورالعمل ها مطابق با قوانین کشور مقصد
درج مندرجات و دستورالعمل ها مطابق با قوانین کشور مقصد

۴. حقایق سلامت و تغذیه

بسته بندى متفکرانه، به ویزه در صنعت غذا ونوشیدنى، اطلاعات ارزشمندی را در مورد سلامت وحقایق تغذیه اى محصول در اختیار مصرف کنندکان قرار می دهد. فراتر از  فهرست مواد تشکیل دهنده، بسته بندى مى تواند به مشتریان کمک کند تا با ارائه اطلاعات مناسب کالری و اطلاعات تغذیه اى، انتخاب های بهترى براى سلامتى خود داشته باشند.

علاوه بر اطلاعات اولیه تغذیه ای، امروزه بسیاری از مصرف کنندکان در مورد آنجه مصرف می کنند آگاه هستند. آنها مى ‌خواهند از هرگونه آلرژى بالقوه، سموم یا سایر افزودنی های مضر موجود در محصولات خانکى خود آگاه باشند. با برچسب گذارى محصولات خود به عنوان عارى از مواد یا مواد خاص، انتخاب برند شما را برای مصرف کنندکان آکاه به سلامت آسان تر می‌کنید.
از QR استفاده کنید …
پشت بسته بندی خود را با یک کد QR برجسب کَذارى کنید که آنها را با جزئیات بیشتر به صفحه مورد نظر آن محصول در وب سایت برده شوند.
این صفحه مى تواند حاوى اطلاعاتى در مورد مواد خاصى، ویدئو و … باشد.
شما مى توانید با استفاده از بسته‌بندى خود براى تعامل با مصرف کنندگان، یک رابطه ایجاد کنید و مشتریان مادام العمر را تبدیل کنید.

زیبایی شناسى و برندسازى در بسته بندی
زیبایی شناسى و برندسازى در بسته بندی

۵. دسترس پذیرى و فراگیری بسته بندی صادراتی

بسیاری از تولیدکنندکان اغلب گروههای اجتماعی متفاوت از تودەها را نادیده میگیرند. کسانى که ممکن است با بسته بندى معمولى مشکل داشته باشند.

در اینجا چند راه براى بهبود بسته بندى محصول وجود دارد تا آن را برای افراد، بدون در نظر کرفتن سن، فرهنگ یا توانایی بیشتر در دسترس وفراکیرتر کند.

زبان ودرک مطلب: بسته به اینکه محصولات خود را در کجا توزیع مى کنید، ممکن است براى مشتریان
شما مفید باشد که اطلاعات بسته بندی را به زبان دیکرى به جز انگلیسى اضافه کنید. ایالات متحده یکی از بزرگترین کشورهای اسپانیایی زبان درجهان است در حالى که کانادا از شرکت ها می خواهد که برچسب بسته بندی مصرف کننده را به زبان انگلیسی و فرانسوی چاپ کنند.

سایر سیستم های اندازه گیری: اگر برچسب هاى بسته شما حاوى اطلاعاتى درباره مقادیر، حجم و وزن است، درج آن به اوزان مرسوم کشور های دیکر لحاظ شود. مانند اونس در امریکا.

مسائل مربوط به مهارت و تحرک: طراحى بسته بندى با توجه به افرادى که مبتلا به مشکلات مهارت و سایر آسیب های فیزیکی هستند. شامل راهحل هایی مانند درب آسان باز شو، لولا یا … است تا باز کردن آن آسان تر شود.

اختلال بینایى: توجه لییل و بسته بندى براى افراد داراى آسیب بینایى. گروهى از افراد نابینا و آنهایى که بینایی محدودی دارند که براى خواندن حروف ریز مشکل دارند. نمادهاى لمسى روى بسته بندى به طور کسترده رایج مى شوند، زیرا به افراد کم بینا که نمى توانند خط بریل را بخوانند کمک مىکنند بین محصولات تمایز قائل شوند وحتى تاریخ انقضا را بخوانند.

دسترس پذیرى و فراگیری بسته بندی صادراتی
دسترس پذیرى و فراگیری بسته بندی صادراتی

با گنجاندن این ویژگی‌های دسترسى و فراگیری در بسته بندى محصولتان، برند شما مى‌تواند با ارائه راه حل هایى که معمولاً در جای دیکر پیدا نمیکنند، در یک جمعیت چند ملیتی رقابتی، باقی بماند.

با افزایش آگاهى از آرتریت، صنعت در تلاش است تا بسته بندى را براى مصرف کنندگانى که از این بیمارى رنج مى برند در دسترس‌تر کند. Rosie Lintott به بررسى پیشرفت‌هاى اخیر در بسته بندی در دسترس می‌پردازد.

حدود ده میلیون نفر در بریتانیا با آرتریت زندگى مى‌کنند، وضعیتى که باعث درد و خستگى مى‌شود و می تواند انجام کارهای روزمره مانند پخت و پز و لباس پوشیدن یا دست زدن به محصولات بسته بندی شده را دشوار کند.

دسترس پذیرى و فراگیری بسته بندی صادراتی
دسترس پذیرى و فراگیری بسته بندی صادراتی
طراحی بسته بندی

چطور طراحی بسته بندی را شروع کنیم ؟

 

۶. مواد سازگار با محیط زیست در طراحی بسته بندی های صادراتی

امروزه مصرف کنندکان تصمیمات آکاهانه ترى نسبت به محیط زیست مى کَیرند واز قدرت خرید خود برای کمک به محافظت از سیاره استفاده مى کنند. در اینجا مواردى وجود دارد که باید هنکام طراحى بسته بندی سازگار با محیط زیست برای این پایگاه مصرف کننده در نظر بگیرید:

  • مواد بازیافتى را انتخاب کنید، جه پلاستیک هاى زیست تخریب پذیر، کاغذ، شیشه یا فلزات.
  • از بسته بندى هایى که با روش هاى پرمصرف منابع، مانند روش هاى مصرف زیاد آب یا انرزى ساخته مى‌شوند، خودداری کنید.
  •  مواد غیر سمى را انتخاب کنید که براى کودکان، حیوانات خانکى وافراد مبتلا به الرزى ایمن هستند.
  • نوع بسته بندى قابل استفاده مجدد یا قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید، مانند یک بطرى شیشه ای، یک کیسه بادوام یا یک ظرف آلومینیومی سبک وزن.
  • بسته بندى محصول تمام حواس ینج کَانه را درکیر مى کند، بنابراین مهم است که این را هنگام انتخاب مواد به خاطر بسبارید. بسیارى از بسته هاى محصولات مبتنى بر پلیمر بوى نامطبوع و سمى دارند که می تواند براى برخى از مشتریان با حساسیت هاى آلرزیک طاقت فرسا باشد.

بسته‌هاى سازگار با محیط زیست معمولاً بى بو هستند یا بوى شیمیایى قوى منتشر نمى‌کنند. بسیارى از مصرف کنندگان از تجربه دلپذیرتر باز کردن بسته های سازگار با محیط زیست به دلیل مواد بدون عطر استقبال می‌کنند.

تاثیر مواد سازگار با محیط زیست در طراحی بسته بندی های صادراتی
تاثیر مواد سازگار با محیط زیست در طراحی بسته بندی های صادراتی

۷. زیبایی شناسى و برندسازى

رنگ‌ها: ترکیب رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دلپذیر، مکمل و جذاب باشند.

فونتها: فونت‌هایى را انتخاب کنید که خوانا هستند، از جمله ترکیبى از فونت‌هایى که به خوبى با هم کار میکنند.

لوگو: لوگوى خود را به صورت برجسته نمایش دهید تا بسته بندى شما در قفسه برجسته شود.

رسانه‌هاى اجتماعى: دستگیره‌هاى رسانه‌هاى اجتماعى را به بسته بندى اضافه کنید تا دنبال کننده‌های وفادار خود را تشویق کنید.

شعار یا شعار برند: شعار یا شعار برند خود را منتشر کنید تا محصول خود را به طور منحصر به فردى در میان رقبا قرار دهید.

شکل بسته: از شکل هاى بسته منحصربه فرد براى انتقال نام تجارى خود استفاده کنید و در عین حال از کارایى آن براى مصرف کننده اطمینان حاصل کنید.

درج عناوین مهم روی بسته‌بندی وگان - gmp حلال
درج عناوین مهم روی بسته‌بندی
همه چیز درباره بسته بندی کارتنی و چاپ کارتن

همه چیز در مورد بسته بندی کارتنی و چاپ کارتن

۶ نکته براى بهبود ویژگی‌های بسته‌بندی محصول شما

بسته به محصول شما، تمام ویژگى هاى بسته بندى فوق براى مشتریان خاص شما ارزشمند نخواهد بود. بنابراین چگونه مى‌دانید که کدام نکات برجسته مرتبط هستند و بسته بندى شما را بهبود مى‌بخشند؟

این شش نکته به شما کمک می کند بسته بندی هایی را که مشتریانتان به آن اهمیت می‌دهند بهبود دهید.

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

۱. بازخورد مشتریان را جمع آورى کنید

برای بهبود بسته بندى محصول خود، باید بدانید که کدام ویژگى بیشتر به مشتریان شما مربوط مى‌شود. نظرسنجى هاى مصرف کننده، پرسش نامه هاى بازخورد وسایر استراتزى هاى تماس، راه بسیار خوبى براى درگیر کردن جمعیت شناسى شما و کشف آنچه براى آنها مهم است هستند.
بازخورد مشتریان شما بسیار ارزشمند است. اجازه دادن به آنها براى گفتن یک راه ایده آل براى بهبود آگاهانه و افزایش فروش است.

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

۲. بهبود ویژگی یک بسته بندی در زمان های مختلف

قبل از اینکه همه چیز را انجام دهید و بسته بندی خود را به طور کامل اصلاح کنید، در مورد اصلاحاتی که قرار است انجام دهید برسى کامل را انجام دهید. با انجام یک راه حل ساده و کوچک کوچک دریک زمان، مى توانید از داده هاى فروش براى تعیین اینکه کدام تغییر بر فروش تأثیر کذاشته است استفاده کنید. جه مثبت یا منفى.

براى مثل از نظر مشتریان شما :
– پرفراژ درب جعبه شما مشکل دارد!
– یا جنس کاغذ بکار برده شده نازک است و زود پاره می شود!
– بهتر است از تصاویر جدیدترى استفاده شود!

کدام مشکل را در ابتدا حل مى کنید ؟

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

۳. بسته بندى هاى فصلى تولید وجرا کنید

اگر علاقه‌مند به طراحى مجدد بسته بندى محصول خود هستید، از چرخه هاى فصلى به عنوان راهى برای آزمایش اینکه کدام تنظیمات موثرتر هستند استفاده کنید.
کریسمس، ولنتاین ، عید نوروز ، شب جِله و …

مصرف کنندگان به بسته بندى هایى با موضوع تعطیلات پاسخ مثبت مى دهند. چه روز ولنتاین باشد، چه هالووین، کریسمس یا هر مناسبت دیگری، برند شما می تواند ویژگى بسته بندى جدیدى را معرفى کند طبق برنامه‌ریزى که در بازاریابى تدارک دیده اید. مى توانید تعیین کنید که کدام ویژگى مهم بسته‌بندی خود را تغییر دهید یا کار جدیدی ارائه دهید .

۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

۴. روی یک طراح حرفه ای سرمایه گذاری کنید

اگر فکر می کنید که هزینه یک طراح حرفه ای بالاست! پس هزینه های بعد از انجام یک کار ضعیف را پیش بینی کنید.

هر زمان که یک برند قرار است محصولات خود را مجددا بسته بندى کند، همیشه سطحی از ریسک وجود دارد. مصرف کنند’ان با ظاهر بسته هاى خاص آشنا مى‌شوند و تغییرات بیش از حد، مى‌تواند مشتریان را گیج کند و منجر به کاهش فروش شود. اما این امکان نباید مانع از طراحى مجدد بسته بندى توسط شرکت‌ها شود.
کار با یک طراح حرفه اى با سابقه، در ایجاد و ارائه راه حل‌هاى بسته‌بندى مطلوب، احتمال موفقیت شما در طراحى مجدد بسته‌بندى را بسیار بیشتر خواهد کرد.

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

ه. نمونه اولیه بسته بندی را آزمایش کنید

بسته بندى یک سرمایه گذارى قابل توجه است، بنابراین مهم است که قبل از شروع کامل، از همه جوانب درست آن مطمئن باشید.
نمونه هاى اولیه به شما امکان مى دهند انواع بسته‌بندى، طرح ها و ویژگى‌هاى مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید آن هایى را انتخاب مى‌کنید که مطلوب‌ترین پاسخ را ایجاد مى‌کنند.

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

۶. خود را مقایسه کنید

بعد از انجام طراحى و خلق اتود اولیه، حتما طرح بسته‌بندی خود را با رقبایی که در بازار در نظر گفته اید مقایسه کنید و هماهنگی‌ها و یا تضاد‌های مورد نظر را در نظر بگیرد.
طرح شما قطعا در کنار رقبای خود در شلف قرار میگرید پس باید بتواند رقابت تنگاتنگ آنجا را نیز برنده باشد .

6 نکته برای بهبود بسته‌بندی
۶ نکته برای بهبود بسته‌بندی

این مقاله توسط دوست خوبم آقای دکتر محسن کریمی که متخصص بسته بندی و گرافیک هستند آماده و در اختیار سایت قرار داده شده است.

دکتر محسن کریمی متخصص بسته بندی
درباره حمیدرضا پیوندی

متخصص چاپ افست و فلکسو، طراحی، پیش از چاپ و چاپ

نوشته‌های بیشتر از حمیدرضا پیوندی
قبلی راهنمای جامع انواع پوشش‌ها (کوتینگ‌ها) در صنعت چاپ و بسته‌بندی
بعدی تاریخچه بسته بندی | بسته بندی اولیه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

آموزش طراحی بسته بندی
Packaging-Design
راهنمای جامع انتخاب درست رنگ برند
راهنمای انتخاب رنگ برند
20 راه‌کار برای حل مشکلات طراحی
پیدا کردن اشکالات طراحی در پیش از چاپ
انواع چاپ و 5 روش پرکاربرد آن
انواع چاپ
همه چیز درباره چاپ افست
چاپ افست
همه چیز درباره قالب برش و قالب سازی
قالب سازی و قالب برش
همه چیز درباره چاپ فلکسو
چاپ فلکسو
همه چیز درباره کلیشه و کلیشه سازی
کلیشه فوتوپلیمری
همه چیز درباره چاپ روتوگراور
چاپ روتوگراور - چاپ هلیوگراور
همه چیز درباره سیلندر سازی
سیلندرسازی در چاپ روتوگراور
دسته بندی مقالات سایت
  • آموزش خصوصی (۷)
  • استاندارد (۸)
  • بسته بندی (۹۰)
  • پس از چاپ (۳)
  • پیش از چاپ (۵۸)
  • چاپ افست (۷۹)
  • چاپ دیجیتال (۳۱)
  • چاپ روتوگراور (۶۷)
  • چاپ فلکسو (۱۱۴)
  • سیلندرسازی (۸)
  • طراحی (۶)
  • طراحی بسته بندی (۲۹)
  • طراحی و آماده سازی (۲۳)
  • فایل‌های دانلودی برای طراحان (۶)
  • قالب سازی (۱۷)
  • کلیشه سازی (۲۵)
  • کنترل کیفیت (۷)
  • گردش کاری طراحی (۷)
  • مدیریت رنگ (۳۷)
  • معرفی سخت‌افزارهای چاپ و مدیریت رنگ (۸)
  • مقالات مهم سایت (۲۰)
  • نرم افزارهای تخصصی چاپ (۲۱)
  • نرم افزارهای شرکت اسکو (۱۲)
  • نمایشگاه‌ های چاپ و بسته بندی (۲)
  • ویدیوهای آموزشی (۱۹)
سبد خرید
نوشته‌های تازه
  • AniCAM HD Plus؛ ابزار ضروری برای کنترل حرفه‌ای آنیلوکس، سیلندر چاپ و کلیشه در چاپ فلکسو و روتوگراور
  • معرفی دستگاه K Paint Applicator شرکت RK
  • معرفی دستگاه K Lox Proofer شرکت RK
  • K Control Coater دستگاه اتوماتیک شرکت RK
  • K Hand Coater یا قلم تست مرکب شرکت RK
چاپخانه‌ها و شرکت‌ها
  • ورکفلوی بسته بندی
  • مرکب سازی دیجیتال
  • اتوماتیک سازی فرآیندهای پیش از چاپ
  • آموزش کنترل کیفیت از طراحی تا چاپ
  • نرم افزارهای ریپ و پیش از چاپ
  • خطی سازی و پروفایل سازی
  • آموزش پرسنل تولید و طراحی
  • لیتوگرافی و کلیشه سازی 
  • آموزش مدیریت رنگ در چاپ
طراحان گرافیک و بسته بندی
  • نرم افزارهای طراحی بسته بندی
  • نرم افزارهای طراحی ساختار بسته بندی
  • نرم افزارهای آماده سازی طرح برای چاپ
  • آماده سازی طرح برای چاپ فلکسو
  • فرم بندی برای چاپ مجله و کتاب
  • کنترل و اصلاح فایل پی دی اف
  • پادکست‌های صوتی درباره چاپ و بسته بندی
نمادهای سایت

نمادهای سایت پرینت مگ

لینک بررسی نماد اعتماد

2015 - 2024 . © سایت آموزش چاپ و بسته بندی - PrintMag
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.printmag.ir/?p=40312
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.